Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji - Narodowa Agencja Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony www.ell.org.pl.


  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.


Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Niedostępność niektórych elementów za pomocą klawiatury, w tym brak dobrej widoczności fokusa klawiatury. Dotyczy korzystania np. z Mozilla Firefox, gdzie brak widoczności fokusa utrudnia szybkie nawigowanie w serwisie za pomocą klawiatury. Systematycznie wprowadzane są zmiany ułatwiające korzystanie z serwisu wyłącznie za pomocą klawiatury.
  • Wyróżnienie wizualne linków - pracujemy nad zapewnieniem ich większej widoczności na tle pozostałych treści.
  • Brak kontrolek zatrzymywania przesuwających się logotypów.
  • W części filmów z ubiegłych lat nie ma napisów dla osób niesłyszących i Głuchych. Staramy się, aby wszystkie nowe filmy dodawane na naszej stronie posiadały napisy oraz tłumaczenie na polski język migowy (PJM).

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Łukasz Cherek - mejlowo lcherek@frse.org.pl lub telefonicznie +48 22 463 10 00.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji - Narodowa Agencja Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności udostępnia następujące aplikacje mobilne:

Eurokompas Eurodesk Polska (Android) - sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.

Eurokompas Eurodesk Polska (iOS) - sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.


Dostępność architektoniczna

WEST STATION I

al. Jerozolimskie 142a
02-305 Warszawa
Parking
  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu są 3 miejsca przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.

Wejście do budynku
  • Do budynku prowadzą 2 wejścia od al. Jerozolimskich (przy Dworcu Zachodnim i pomiędzy budynkami West Station).
  • Dostęp do obu wejść jest dostosowany dla osób z niepełnosprawnością.
  • Główne wejście przy Dworcu Zachodnim posiada drzwi obrotowe. Wejście od strony drugiego budynku West Station jest w formie rozsuwanych drzwi automatycznych.
  • Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.

Przestrzeń za wejściem
  • Przestrzeń za wejściem Recepcja znajduje się w centralnej części lobby, wejście od obu stron.
  • Recepcja nie ma obniżonego blatu.
  • W recepcji głównego budynku znajduje się pętla indukcyjna.
  • Dalsze przejście zabezpieczone jest bramkami, przez które może przejechać osoba na wózku.

Ciągi poziome
  • Pomieszczenia znajdują się na 3 kondygnacjach.

Ciągi pionowe
  • Możesz skorzystać z windy.
Winda
  • Drzwi windy otwierają się automatycznie
  • Winda głosowo zapowiada numer piętra.
  • Przyciski w windzie nie posiadają cyfr w alfabecie Braille’a.

Łazienka
  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
  • Toaleta dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze, na wprost recepcji w lobby. Na powierzchni FRSE znajdują się dodatkowo dwie dostosowane toalety, na piętrze II i III, przy wejściu.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: brak
  • Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): brak
  • Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): brak